A koronavírus okozta vészhelyzet miatt elhalasztásra kerülnek a „Segítünk a tanulásban!” projekt rendezvényei A koronavírus miatti vészhelyzet korlátozásai a „Segítünk...
A koronavírus okozta vészhelyzet miatt elhalasztásra kerülnek a „Segítünk a tanulásban!” projekt rendezvényei A koronavírus miatti vészhelyzet korlátozásai a „Segítünk...
A „Segítünk a tanulásban!” projekt aktualitásai A 4 éves időtartamú, „Segítünk a tanulásban!” című projektünk első 2 évében a korábban...
Műhelymunka 2019.10.30. Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban!” projekt keretei között 2019. október 30.-án, Egyházasharasztin műhelymunkára került sor.A találkozó főként...
Kompetenciafejlesztő tréning, 2019.10.27. Szeged Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt keretei között kompetenciafejlesztő tréning valósult meg Szegeden 2019.10.27-én. Az esemény középpontjában a...
Szakmai workshop 2019.10.26. A DARTKE az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban!” című projekt keretei között szakmai workshopot tartott 2019. október...
Játékos tanulás (gamification) lehetőségei A gamification módszert nemzetközi szinten már régóta használják. A „gamifikáció” egy olyan eszköz/megoldás, amivel az információkat...
Szakmai workshop 2019.10.16. Szeged A 2019.10.16-án Szegeden szakmai workshop került megrendezésre a projektben résztvevő szakmai megvalósítók és az adaptációban részt...
Műhelymunka, 2019.10.09. Szeged Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt keretei között a konzorciumban résztvevő szervezetek és a projektbe bevont Dél-alföldi tanodák képviselői...
Műhelymunka, 2019.09.23. Hódmezővásárhely A Dél-Alföldi Regionális Társadalomtudományi Kutatási Egyesület az EFOP-5.2.4-17-2017- 00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai...
Az Új Esély Egyesület konzorciumi partner bemutatása A „Segítünk a Tanulásban!” projekt Dél-Dunántúli eredményeit felügyelő konzorciumi partner az Új Esély...
Szakmai workshop 2019.09.20. Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai iskola-elhagyás csökkentése és a hátrányos helyzetű tanulók...
A projekt eredményeinek mérései A „Segítünk a Tanulásban!” projekt eredményeinek méréseivel több területen is megvizsgáljuk a projektbe bevont gyerekek, diákok...
Műhelymunka 2019.05.17. Pécs 2019.05.17-én Pécsett került megrendezésre az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt soron következő műhelymunkája. A rendezvényen résztvevők arról egyeztettek, hogy...
A felzárkóztató foglalkozások első eredményei A felzárkóztató foglalkozások eredményeként a projektbe bevont tanárok, pedagógusok számára egyértelművé vált, hogy az idő előrehaladtával...
Szakmai workshop 2019.05.16. Szeged A 2019.05.16-án Szegeden, az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt keretei között megtartott szakmai workshop sikeresen lezajlott. A workshopon az...
A blended learning szerepe a „Segítünk a tanulásban!” projektben A „Segítünk a tanulásban!” projektbe bevont szakértők és pedagógusok tapasztalatai alapján...
Kompetenciafejlesztő tréning, 2019.04.12. Siklós Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai iskola-elhagyás csökkentése a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatása...
Műhelymunka 2019.03.09 Szeged 2019.03.09-én Szegeden, a konzorciumi tagok együttműködésében az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projektjének keretei között egy újabb műhelymunkára került sor.A program...
A mindszentgodisai tanoda bemutatása – az innovatív oktatási módszertant adaptáló Dél-Dunántúli intézmény tapasztalatai Mindszentgodisa község Baranya megyében, a Hegyháti járásban...
Szakmai workshop 2019.03.08 Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt keretei között 2019. március 8-án, Hódmezővásárhelyen szakmai workshopra került sor.A workshop célja az...
Műhelymunka 2019.01.22. A Dél-Alföldi Regionális Társadalomtudományi Kutatási Egyesület az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai iskola-elhagyás csökkentése és...
Nemzetközi konferencia 2018.10.27. 2018. október 27-én nemzetközi szakmai konferenciára került sor az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt keretein belül. A mórahalmi találkozón...
Hálózatépítő workshop, 2018.10.24. Mórahalom Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt 5. hálózatépítő workshopja 2018. október 24-én került megrendezésre Mórahalmon a Tanlet felületén...
Tanlet a tanodák segítésére Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 „Segítünk a tanulásban!” című projekt fő eszköze a Tanlet alkalmazás. Ez egy olyan program,...
Adaptációs tréning, 2018.10.11., Magyarbóly A Magyarbólyon megrendezett adaptációs tréning negyedik, záróalkalma 2018. október 11-én sikeresen megvalsult. A találkozó a Dél-Alföldi...
Workshop 2018.08.31. és 2018.09.22. Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban!” című projekt keretein belül 2018 augusztusában és szeptemberében workshopokra került...
Kompetenciafejlesztő tréning 2018.09.21. A 2018. szeptember 21-i tréningen a pedagógusok és mentorok már a tanodai gyermekek ösztönzéséről, a célcsoport...
Adaptációs tréning, 2018.09.19., Mórahalom A „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai iskola-elhagyás csökkentése és a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatása...
Műhelymunka 2018.09.03 2018. szeptember 3-án, Szegeden, műhelymunkára került sor az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban!” című projekt keretein belül. A találkozó...
Adaptációt segítő tréning, 2018.08.27., Mórahalom 2018.08.27-én megrendezésre került az adaptációs tréning második felvonása az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 számú “Segítünk a tanulásban!” című...
A digitális oktatószoftverek előnyei A „Segítünk a Tanulásban!” című, EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt fő célja a hátrányos helyzetű tanulók segítése digitálisan...
Hálózatépítő workshop, 2018.07.21. Mórahalom 2018.07.21-én az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 számú projekt keretein belül a Dél-Alföldi Regionális Társadalomtudományi Kutatási Egyesület szervezésében megrendezésre került...
Adaptációt segítő tréning, 2018.07.13., Magyarbóly A 2018.07.13-án Magyarbólyon megrendezésre került tréning a Dél-Alföldi Regionális Társadalomtudományi Kutatási Egyesület EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projektjében...
Kihívások az oktatásban Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 „Segítünk a tanulásban!” című projekt fő célja a hátrányos helyzetű gyerekek felzárkóztatása, fejlesztése. Fontos, hogy a...
Hálózatépítő workshop, 2018.06.30. Mórahalom Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú “Segítünk a tanulásban!” című projekt keretein belül 2018.06.30-án megrendezésre kerülő workshop lényege az...
Hálózatépítő workshop, 2018.06.23. Mórahalom A 2018.06.23-án Mórahalmon megrendezett hálózatépítő workshop a “Segítünk a tanulásban!” című projekt keretein belül valósult meg....
Kompetenciafejlesztő tréning 2018.06.22. Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai iskola-elhagyás csökkentése és a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatása...
Hálózatépítő workshop, 2018.06.16., Mórahalom 2018.06.16-án Mórahalmon megrendezésre kerülő hálózatépítő workshop második felvonása igazán sikeresnek bizonyult. Az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú projekt keretein...
Hálózatépítő workshop, 2018.06.15., Mindszentgodisa Mindszentgodisán 2018.06.15-én került megrendezésre az első hálózatépítő workshop a Dél-Alföldi Regionális Társadalomtudományi Kutatási Egyesület szervezésében, mely...
Műhelymunka 2018.06.04. A Dél-Alföldi Regionális Társadalomtudományi Kutatási Egyesület az EFOP-5.2.4-17-2017- 00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban!” című projekt keretei között műhelymunkát...
Elindult a „Segítünk a tanulásban!” projekt 2018. május 1-i dátummal elindítottuk az EFOP-5.2.4-17-2017-00004 „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai...
PROSOCENT
A FAIR Projekt zárókonferenciája 2019. 09. 11-én lesz Rómában. A találkozó résztvevői értékelni fogják a projekt során elért eredményeket és...
Nemzetközi szakmai disszeminációs találkozó a Csillagbörtönben Az olasz, a máltai és a hazai szakembereket Tikász Sándor bv. dandártábornok, intézetparancsnok köszöntötte,...
A FAIR projekt az iszlám radikalizáció problémájával foglalkozik.