Dartke

2022.02.01.-2022.02.28.

EFOP-5.2.4-17-2017-00004 azonosítószámú, „Segítünk a tanulásban! – Adaptáció a korai iskola-elhagyás csökkentése és a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatása innovatív, digitálisan támogatott módszertan alkalmazásával” című projekt havi projektmenedzsment jegyzőkönyve, amely összefoglalja a projektben történt fontosabb eseményeket a tárgy hónapban.

A hónap során több szakmai alkalom került megtartásra. Így például megvalósításra került kompetenciafejlesztő tréning és adaptációt segítő tréning is, ezen alkalmak online keretek között, mert az alkalmak ahhoz kívántak hozzájárulni, a szakmai ismeretek átadása mellett, hogy különböző régióban élő szakembereket hozzanak össze eszmecsere és tapasztalatátadás céljából.

2022. februári hónapban újra elkezdtük megvalósítani a projekt keretében megszervezett szakmai kirándulásokat, amelynek a célja, hogy a fiatalok minél többet lássanak és tanuljanak. A kirándulások során a non-formális oktatási módszereket terjesztjük, hiszen gyakorlat-élmény alapú módszerekkel kerül tudás és ismeret átadás a fiatalok részére. Ezen felül a kirándulások kapcsolatépítő, közösségerősítő alkalmakként is szolgálnak, amely így a pandémia idején kiemelten fontos.

A kiránduláson résztvevők a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában látogattak el, ahol interaktív módon ismerkedtek meg a tudomány területén és a magyar informatika történelmével.
A projektmenedzsment team és a szakmai megvalósító team folyamatosan ellátja feladatait erre az évre is. A kapcsolattartás a projektben lévő szervezetekkel, intézményekkel állandó, a párbeszéd folyamatos.

A nyilvánossággal és a tájékoztatással kapcsolatos kötelezettség teljesítése folyamatos.